Als toonaangevend Nederlands bedrijf weet men bij Xelion als geen ander wat er in de markt speelt. Het telefonieplatform van Xelion blinkt dan ook uit in gebruiksgemak met uitgebreide mogelijkheden.
Voor een vaste prijs per gebruiker per maand krijgt elke gebruiker toegang tot een combinatie van verschillende apparaten en alle beschikbare functionaliteiten zonder dat we extra kosten hoeven rekenenen voor zaken als wachtrijen, keuzemenu’s, voicemail en gespreksopname .
De werkplek kunnen we voorzien van zowel vaste als draadloze (DECT) telefoons, maar steeds vaker wordt er gekozen om slechts met een PC-softphone te werken. Hierbij wordt een (al dan niet draadloze) headset aan de PC gekoppeld en verandert de intuïtieve Xelion software de PC in een volwaardige communicatie oplossing waarmee je niet alleen kunt bellen, maar ook kunt chatten met collega’s en SMS versturen naar klanten. Benieuwd hoe dit één van de vele Xelion gebruikers bevalt? Bekijk hier de video.
Naast de PC softphone heeft de gebruiker ook de beschikking over een app voor op de mobiele telefoon. Met de Xelion App zijn diverse strategiën beschikbaar om te kunnen bellen en gebeld te worden : zowel via Wifi/4G als via het “normale” GSM netwerk. Zo is er inzicht in welke collega’s beschikbaar zijn, bel je naar de klant via het nummer van kantoor en doe je onderweg mee in de wachtrij van je keuze. Door de uitgebreide logging zie je snel bij elk gesprek met welke collega deze beller eerder contact heeft gehad.
Maar ook aan de beheerder is gedacht : een teamuitje en een vrije dag kan vanuit de softphone vooraf worden gepland en ook het inspreken van teksten kan eenvoudig zelf worden gedaan zonder dat er een beheerder nodig is. Daarnaast is er een wallboardfunctie beschikbaar om inzicht te krijgen in het aantal wachtenden en de wachttijd en kunnen er achteraf rapportages worden gemaakt, en dat alles is standaard inclusief.
Mocht je naast al deze features ook nog graag je CRM systeem willen koppelen zodat je bij een binnenkomend gesprek meteen ziet wie er belt, dan maken we gebruik van de software van Redcactus. De Bubble software laat middels een popup bij elk gesprek snel zien met wie je contact hebt en geeft de mogelijkheid met 1 druk op de knop de klantenkaart te openen of een terugbelnotitie te maken.
Dat bespaart niet alleen tijd, maar is ook nog eens ontzettend klantvriendelijk als je al weet wie je aan de lijn hebt nog voor je het gesprek hebt beantwoord.
Ben jij op zoek naar een slimme oplossing voor jouw zakelijke telefonie? En zoek je een telecompartner in de buurt die altijd bereikbaar is? Wij wachten je belletje af. Inkoppertje.