CTI (CRM integratie), wat houdt dat nou eigenlijk in?

CTI, wat houdt dit nou eigenlijk in? De C van computer (je laptop of pc) in combinatie met de T van je telefoon. En de integratie van die twee is CTI. Dit is de technologie waarmee de gescheiden omgevingen van de telefonie en die van de klantendatabase worden geïntegreerd met elkaar.

Uit onderzoek is gebleken dat bedrijven die optimaal gebruik maken van de handige toepassingen die CTI biedt, beter worden gewaardeerd door klanten. De redenen hiervoor zijn ten eerste dat klanten eenvoudig door het systeem herkend worden (door een pop-up schermpje op je PC of laptop met alle gegevens van de klant) en sneller, efficiënter en zonder fouten te woord worden gestaan.

CTI zorgt er bovendien ook voor dat medewerkers meer plezier hebben in hun werk. Dit geldt zowel voor medewerkers op kantoor als voor thuiswerkers. Voorbereid de telefoon aannemen omdat je al weet wie er belt en misschien zelfs al kunt invullen waarvoor deze persoon belt zorgt voor rust.

Klantvriendelijkheid

Telefonisch contact is het belangrijkste visitekaartje voor elke organisatie. Zowel voor bestaande als nieuwe klanten. Telefonische bereikbaarheid is een belangrijk criterium bij de beoordeling van een organisatie door klanten. Een snelle en doeltreffende afhandeling van een telefoongesprek wordt door elke relatie opgemerkt en op prijs gesteld.

Dankzij automatische klantherkenning voelt een relatie zich welkom omdat niet verschillende malen naar zijn naam en andere gegevens gevraagd wordt. Tevens bestaat de mogelijkheid om aan hand van een rapportage van de niet-beantwoorde gesprekken, relaties diezelfde dag nog terug te bellen. Door deze service verhoog je jouw klanttevredenheid.

CRM integratie is zowel mogelijk met onze Hosted telefonie als met onze On-Premise telefonie.

Enthousiast of juist nieuwsgierig geworden? Neem via de chat of telefonisch contact met ons op en we kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden.

Vraag een offerte aan

Wat zijn de kosten?

Ben jij benieuwd wat onze slimme CRM integratie voor jouw zakelijke telefonie kost?

Vraag een offerte aan