Wij zijn gesloten vanaf 20 december tot en met 5 januari. Vanaf maandag 6 januari staan wij weer voor je klaar. Voor dringende storingen kun je bellen naar 0519-242024 of een e-mail sturen naar support@faber-telecom.nl.
Met 6400 woningen verdeeld over heel Noardeast-Fryslân is woningcorporatie Thús Wonen voor haar huurders het eerste aanspreekpunt voor vragen of verzoeken. Vragen en verzoeken die veelal via de telefoon binnenkomen bij het klantcontactcentrum of de collega’s van service en onderhoud. “Door Faber staat onze telefonie als een huis”, glimlacht directiesecretaresse Hinke Westra.
Een verzoek voor zonnepanelen op het dak. Vragen over de renovatie van de woning die volgende week begint. Of een lekkende radiator op de slaapkamer. Dagelijks krijgen de collega’s van Thús Wonen heel wat telefoontjes met vragen en verzoeken van hun huurders. “Om goed bereikbaar te zijn, maken we gebruik van de telefonie van Faber”, vertelt Hinke. “Faber heeft de telefooncentrale ingericht, maar ook alle mobiele telefonie verloopt via hen. Via vast-mobiel integratie weten collega’s elkaar feilloos te vinden.”
Meteen in beeld
Om het werken te vereenvoudigen, heeft Faber het programma Keylink aan de telefooncentrale gekoppeld, zodat collega’s van het klantcontactcentrum direct de benodigde huurdergegevens in beeld krijgen wanneer ze de telefoon opnemen. “Je hebt meteen alles bij de hand om mensen snel en goed te kunnen helpen”, legt Hinke uit. “Dat scheelt enorm veel wachttijd en je kunt veel klantgerichter zijn, wat onze huurders enorm waarderen.”
Ongemerkt verwend
Naast de telefonie verzorgt Faber ook de mobiele data bij Thús Wonen. Van de receptie tot de directie; overal hebben medewerkers op hun mobiele telefoons of tablets een uitstekende internetverbinding. “We merkten pas hoe verwend we waren toen we tijdens de lockdown zoveel mogelijk thuis gingen werken”, lacht Hinke. “Ineens werden we met de neus op de feiten gedrukt hoe belangrijk een goede verbinding is.”
Aan de keukentafel
Samen met Faber bedacht Thús Wonen een oplossing op maat voor iedere collega die thuis aan de keukentafel aan de slag ging. “De collega’s van het klantcontactcentrum zijn op advies van Faber gaan werken met softphones, waarbij je belt met een virtueel toestel op je pc of laptop. Het is als het ware een digitale kopie van het hoofdtoestel op kantoor. Zo konden collega’s van het klantcontactcentrum thuis op exact dezelfde manier werken als op kantoor. Onze bereikbaarheid is geen moment in gevaar geweest.”
Onverwacht telefoontje
Door het vele thuiswerken, schoot het dataverbruik bij Thús Wonen tijdens de lockdown in rap tempo omhoog. “Nog zonder dat we hen hadden gevraagd, kreeg ik een telefoontje van Faber. Ze raadden ons aan om het abonnement direct aan te passen, zodat we voordeliger konden bellen. Dat is waar Faber in uitblinkt: proactief meedenken en adequaat inspelen op veranderingen. Wij kunnen ons geen betere partner wensen.”
faber-telecom.nl gebruikt cookies om de site handiger te maken en te leren hoe bezoekers de site gebruiken. Dit laatste gebeurt met geanonimiseerde data. Door op de knop Accepteren te klikken of door verder te surfen op deze website ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.Accepteren
Privacy & Cookies faber-telecom.nl
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duur
Beschrijving
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.